Odpovede na často kladené otázky


1.

Kedy mi bude doručená objednávka?

Objednávky zrealizované cez pracovný deň do 8:00 hod ráno odosielame v ten istý pracovný deň. Pohodlne až k Vám domov alebo do práce Vám budú doručené v ďalší pracovný deň od odoslania. 

Čo to znamená?  Objednám si tovar v priebehu pondelka do 8:00 hod, odoslaný bude už v pondelok a doručený v utorok :)  Tovar si objednám v pondelok po 8:00 hod, odoslaný bude v utorok a doručený v stredu. 

Všetok tovar, ktorý vidíte na stránke je skladom (ak nieje označený ako predobjednávka) a snažíme sa ho expedovať čo najrýchlejšie, aby ste sa mohli tešiť :). Platí pre Slovenskú aj Českú republiku.

Ak ste nedočkaví, sledujte svoju zásielku aj pomocou tracking čísla. V prípade zmeny doručenia, alebo nezastihnutia,  zavolajte prosím na infolinku prepravnej spoločnosti prípadne môžete zvoliť aj kontakt emailom:  SK: ecs@sps-sro.sk 02/16877 www.sps-sro.sk CZ: zs@intime.sk 02/16160 www.intime.sk

2.

Aká je výška poštovného?

Slovensko Cena prepravného / kuriér Slovak parcel service / je 3,90 eur.  Skvelé, nemusíte čakať na pošte! :) Zvoľte si doručenie domov, alebo do práce, kde budete cez deň. 

Česká Republika Cena poštovného je 5,00 eur - kuriér In Time.  Objednávku môžete zrealizovať aj na našom českom eshope www.dadoo.cz. 

Ostatné krajiny Výška poštovného je v závislosti od krajiny dodania a to 6 - 20 eur. Doručenie po uhradení výšky objednávky na náš účet. Na základe objednávky a krajiny Vám bude zaslaná faktúra spolu s výškou poštového. Tovar odosielame následne po úhrade v deň, resp. na druhý deň. Doba dodania je cca 3 - 14 pracovných dní.

3.

Aká je pre mňa najlepšia veľkosť ?

Ak si prajete akýkoľvek tovar zmerať, nafotiť alebo nafilmovať, kľudne nás kontaktujte mailom na dadoo@dadoo.sk alebo telefonicky na 0907 861 820. Rady Vám poradíme aj s výberom najvhodnejšieho kúsku na Vašu postavu :) 

Tabuľku veľkostí nájdete pri každom produkte. Ak tam nieje a potrebujete poradiť, zavolajte nám, alebo napíšte, rady Vám product premeriame.

VEĽKOSŤ DOLLY sukne: Pre dospelých sú z DOLLY sukní vhodné veľkosti L, XL a Teen. Neľakajte sa, číslovanie nieje klasické :)  Všetky tri veľkosti sú vhodné pre dievčatá a dámy s konfekčnou veľkosťou 36, 38 - 40.  Rozdiel v sukniach je najmä v ich dĺžke. - L je kratšie, viac sexi - vynikne hustota sukničky a nariasenie. - XL je o čosi dlhšie, Teen nad kolená. Veľkosť sukničky si tiež zvoľte podľa toho, či ju radšej nosíte na bedrách alebo na páse. 

Dĺžku si tak jednoducho viete primerať. Všetky DOLLY sukne majú v páse gumičku, na ktorej je z vnútornej strany gombík tým si viete samotný pás regulovať.

4.

Môžem si tovar, ktorý nieje skladom aj predobjednať?

Prosím napíšte nám na dadoo@dadoo.sk o aký tovar a veľkosť máte záujem.  Radi Vám upresníme možnú predobjendávku a termín dodania.

5.

Čo ak potrebujem Tovar vrátiť?

Tovar máte možnosť vrátiť do 14 pracovných dní od doručenia. Vopred nás prosím o vrátení informujte emailom na dadoo@dadoo.sk, resp. telefonicky.

Zabalený, nenosený a neporušený tovar so štítkom a pôvodným obalom nám prosím pošlite DOPORUČENE spolu s formulárom pre vrátenie na adresu: P.O.BOX 81227, 811 06 Bratislava.   

Peniaze Vám po obdržaní tovaru do 14 dní vrátime na účet. Do obálky nám prosím napíšte Vaše číslo účtu.

 Formulár na vrátenie si stiahnete TU - ODSTÚPENIE OD ZMLUVY - vrátenie tovaru, resp. VÝMENA TOVARU. Formulár Vám tiež prišiel v emaily pri potvrdení objednávky odkiaľ si ho ľahko vytlačíte. 

6.

Nesadla mi veľkosť, môžem Tovar vymeniť za iný/inú veľkosť? 

Tovar máte možnosť vymeniť do 14 pracovných dní od doručenia. Vopred nás prosím o výmene informujte emailom na dadoo@dadoo.sk, resp. telefonicky.

Zabalený, nenosený a neporušený tovar so štítkom a pôvodným obalom nám prosím pošlite DOPORUČENE spolu s formulárom pre výmenu na adresu - P.O.BOX 81227, 811 06 Bratislava.  Pokiaľ si prajete tovar vymeniť za inú veľkosť, prosím napíšte do balíka o akú máte záujem. Ak si ju prajete vopred rezervovať, zavolajte alebo napíšte nám, radi Vám ju rezervujeme. 

V prípade výmeny za iný tovar, napíšte do balíka aký si prajete. Rozdiel sumy Vám buď vrátime na Váš účet (prosíme o jeho zaslanie v balíčku), alebo ak bude výmena za drahší produkt, rozdiel v sume doplatíte pri jeho prevzatí. 

Formulár na výmenu si stiahnete TU - VÝMENA TOVARU. Formulár Vám tiež prišiel v emaily pri potvrdení objednávky odkiaľ si ho ľahko vytlačíte. 

7.

Ako môžem zaplatiť za objednávku?

 * V súvislosti s opatreniami koronavírusu KOVID-19, žiaľ naša kuriérska služba neprijíma balíky s dobierkou. Preto Vás poprosíme o úhradu vašej objednávky vopred. Možnosti úhrady sú prostredníctvom internetovej platby - cardpay, tatrapay, paypal, alebo prevodom na účet. Balíčky môžu byť odoslané s miernym zdržaním. Snažíme sa posielať minimálne raz týždenne. O odoslaní Vašej objednávky budete informovaní emailom. Ďakujeme za porozumenie a prajeme veľa síl  #ostavamedoma



SLOVENSKO: A. dopravca Slovak parcel service kuriér + platba na dobierku - cena prepravného sú 3,90 eur - za tovar zaplatíte pri jeho prevzatí kuriérovi.     B. dopravca Slovak parcel service kuriér + platba cez CardPAY alebo Paypal - cena prepravného sú 3,90 eur.   

ČESKÁ REPUBLIKA - dopravca InTime kuriér + platba cez CardPAY, TatraPAY alebo Paypal - cena prepravného je 5,00 eur.   

OSTATNÉ KRAJINY: A. doručenie po uhradení výšky objednávky na náš účet. Na základe objednávky a krajiny Vám bude zaslaná faktúra spolu s výškou poštového. Výška poštovného je v závislosti od krajiny dodania a to 6 - 20 eur. Tovar odosielame následne po úhrade v deň, resp. na druhý deň. Doba dodania je cca 5 - 14 pracovných dní.

8.

Dá sa u Vás zakúpiť darčekový poukaz?

Áno samozrejme. Objednajte si ho u nás priamo online TU. Zašleme Vám ho v printovej podobe v darčekovom balení, resp. po dohode je možné jeho zaslanie obratom elektornicky. Ak si prajete inú sumu, prosím kontaktujte nás. 

9.

Viem si u Vás uplatniť kartu Sphere?

Áno, pokiaľ máte Sphere kartu, jej číslo zadajte pri objednávke, zľava na Váš nákup Vám bude aplikovaná – držitelia sphere 5% zľava, VIP 10%. Akciové kupóny nieje možné kumulovať so zľavou Sphere card. 

10.

Nájdem Vás aj na sociálnych sieťach? 

Jasnééé! Práve na nich sa dozvieš o novinkách medzi prvými, vieš sa zúčastniť súťaží a byť naším NAJ kamošom! 

-  FACEBOOK INSTAGRAM - PINTEREST BLOG: